вівторок, 12 січня 2016 р.

Використання QR-коду в літературі


Мініатюрне видання О.С.Пушкіна
 "Євгеній Онєгін" в QR-коді 

Нові пріоритети в освіті стимулюють учителів-словесників до пошуку та впровадження ІКТ у роботі з учнями.                                                                                       Основними формами й методами ІКТ, які є доречними для застосування під час роботи на уроках літератури є: веб-квести, QR-коди, QR-квести, сервіси  Google, ведення  блогу,  віртуальні  екскурсії,   мультимедійні презентації тощо.      

QR-код (англ. quick response — швидкий відгук) — матричний код (двовимірний штрих-код), розроблений і представлений японською компанією«Denso-Wave» в 1994 році. Абревіатура QR похідна від англ. quick response, що перекладається як «швидка відповідь». Основна перевага QR-кода — це легке розпізнавання сканувальним обладнанням (в тому числі й фотокамерою мобільного телефона), що дає можливість використання в торгівлі, на виробництві, в логістиціhttps://uk.wikipedia.org/
                                                                       
 Что такое QR код и как им пользоваться!


Наявність цифрових мобільних пристроїв у школярів, учителів, батьків дозволяє широко  використовувати  можливості  QR-кодів, а саме: розміщені  на географічних  картах  QR-коди  можуть  містити  інформацію  про життєтворчість певного  письменника,  на  виставкових  експонатах  чи  творах мистецтва  –  ім’я  автора  роботи, його біографію тощо, питання й завдання для самостійного опрацювання та ін.; проведення  навчальної  гри-квест  із  завданнями  в QR-кодах  літературних кросвордів, змагань, заходів тощо; створення  школярами своїх  портфоліо  або  анотації  на  прочитані  книги  та  навчально-методичну літературу за досліджуваною темою й розміщення їх на сайті в QR-кодах; розробки екскурсійних  маршрутів,  туристичних  походів  літературними  місцями  та як джерела  інформації  для  учасників.  

Із зарубіжним досвідом використання QR-кодів в сучасних бібліотеках можна познайомитись за посиланням http://znay-ka.

Кожен учень може не лише використовувати QR-коди, а й створювати їх самостійно та абсолютно  безкоштовно.  Вам будуть в пригоді чимало  он-лайн сервісів і програм, серед яких: http://qrcoder.ru/, http://qrcc.ru/generator.php,  http://www.qr-code.com.ua/  та ін.
Можливості використання QR-кодів, безмежні. Але, як і всі технології, QR-коди, найвірогідніше, будуть замінені в майбутньому іншими не менш кумедними і цікавими "примхами". Проте зараз вони популярні, так що треба цим скористатися. 


Немає коментарів:

Дописати коментар