субота, 26 серпня 2017 р.

Реалізація наскрізної змістової лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» на уроках зарубіжної літератури

За словами Олени Семенюк, учителя-методиста зарубіжної літератури, української мови та літератури Скандинавської гімназії м. Києва, вже на перших уроках у 5 класі діти на прикладі малих фольклорних жанрів зможуть осмислити важливість збереження природи як середовища, необхідного для життя людини. Для цього Олена Семенюк пропонує проаналізувати прислів’я, зокрема «краще жити бджолою, ніж умерти метеликом», «пташка красна своїм пір’ям, а людина – своїм знанням», «у словах будь як черепаха, а в справах – швидше за птаха» та інші. У дітей варто запитати: «які особливості природних явищ, рослин і тварин підмічено в них?», «із якими якостями людини вони співвідносяться?», «чи можна стверджувати, що людина вчиться у природи?».

Нагадаємо, що всі рекомендації, створені у рамках проекту «Оновлення програм для базової загальної середньої освіти (5-9 класи)», ми розміщуємо на сторінці ed-era.com/mon59.
*Проект публічного обговорення навчальних програм реалізований у партнерстві освітнього проекту EdEra та Міністерство освіти і науки України за сприяння Міжнародний фонд "Відродження".

Немає коментарів:

Дописати коментар