середу, 18 березня 2020 р.

Маршрутний лист (5 клас)


Маршрутний лист уроку
18 березня 2020
5 клас
Зарубіжна література
Тема. Контрольний твір «Лист до літературного героя»
1.     Ознайомтесь із матеріалами.
Підготовка до написання листа.
Лист – передача на письмі особистих вражень і думок.
Вимоги до написання листа:
§  Звертання до адресата, шанобливе привітання;
§  вступ, у якому засвідчити обізнаність із життям і творчістю письменника;
§  основна частина (висловлення власних вражень і думок про його твори; про героя, декілька слів про себе);
§  закінчення, побажання й запитання до письменника, героя, прощальні слова;
§  підпис, ім’я, прізвище, місце написання.
Приклад написання листа.
Шановний _______________!
Як твої справи? Чим ти зараз займаєшся? …
Я нещодавно прочитала книжку (автор, назва книги) про твої пригоди і мені дуже сподобалось! Я дуже захоплююсь такою літературою. Твої пригоди – це просто …
Особливо мені сподобались ті епізоди, де ти…
Ще мене вразило, як …
А розкажи мені ще, як тобі вдалося…
На жаль, нам пора прощатися. Я буду дуже сумувати і вже чекаю на нові зустрічі з тобою та твоїми друзями на сторінках нових книжок!!!
До побачення, любий _________ !

Твоя палка шанувальниця,
учениця _______ класу
(прізвище та ім’я)
(Дата)

Критерії оцінки художнього листа:
§ 1) наявність всіх структурних елементів тексту (звертання, розповідь, побажання, підпис);
§ 2) переконливість і емоційність мовлення;
§ 3) доречність, доказовість цитат;
§ 4) особисті відкриття, новаторство;
§ 5) доброзичливість та повага до співбесідника;
§ 6) емоційність та оптимізм.

2.     Завдання. Написати на подвійному листку «Лист до улюбленого літературного героя» (Том Сойєр, Полліанна, Аліса…). Надіслати виконане завдання (фото листа) 18.03.2020 до 15.00 год. в особисті повідомлення.

Немає коментарів:

Дописати коментар