Маршрутний лист уроку
18 березня 2020
6 клас
Зарубіжна література
Тема. Широта
світу та його сприйняття ліричним героєм вірша Джанні Радарі «Листівки з видами міст».
1. Перегляньте
«Експрес урок
Зарубіжна література 6 клас Джанні Родарі» https://www.youtube.com/watch?v=4ab00vvH-Vs
2. Запишіть
у зошити. Ліричний герой — суб'єкт висловлювання в ліричному
творі. «Ліричний герой» — це образ, що виникає в уяві читача під враженням
висловлених у творі почуттів, переживань, роздумів. Ліричний герой не
обов'язково тотожний з автором. Через нього автор або передає власні почуття,
або ж просто відображає переживання певної якості.
Антитеза - стилістична фігура,
протиставлення контрастних явищ, образів і понять. В
основі антитези часто лежать антоніми.
3. Складіть із перевернутих слів правильні слова і запишіть у зошит
Йорег
йинчиріл
Ьлопаен
Яіценев
Иквітсил
Йілотіпак
Ірадар Іннажд
Опрацювати
біографію Джанні Радарі https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=q0lKWztESZg&feature=emb_logo
Прослухайте аудіокнигу «Листівки з
видами міст» Джанні Родарі https://www.youtube.com/watch?time_continue=17&v=iGT0ttLLqXs&feature=emb_logo
Запишіть художні засоби, які використовує
Д.Родарі у вірші.
Епітети:
«блискучі»,«безжурні», «славетні», «розкішні»
Метафора:
«Венеція-краля»
Анафора:
«Хто…»
Антитеза:
Скаче – плаче, робить – байдикує
Перелічення:
«Рим – Колізей,Капітолій і Форум…»
Риторичні
запитання: «А глянь за картинки – чи так воно вийде?», «Чи
справді в Венеції тільки й роботи – Гондоли ганять і співать без турботи?», «Чи
справді безжурні неаполітанці Тільки те й знають, що гулі і танці?»
Інверсія: «Купує
в Італії кожен турист», «Не вірю я…», «Хай сам я побачу»
Домашнє
завдання.
Опрацювати біографію Джанні Радарі с.202-203. Прочитати «Листівки з видами
міст» с. 203-204. Виготовити листівку (листівки) з видами рідного населеного пункту. Надіслати фото виконаного завдання в особисті повідомлення до 15.00 год. 25.03.2020.
Немає коментарів:
Дописати коментар