вівторок, 21 квітня 2020 р.

6 клас. Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907–2002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.


Маршрутний лист уроку
22 квітня 2020
6 клас
Зарубіжна література
Тема. Астрід Анна Емілія Ліндґрен (19072002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.

 

1. Опрацювати презентацію «Астрід Анна ЕміліяЛіндґрен. Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність  її творів у різних країнах» 
2.Ознайомитись з біографією А.Лідгренн;  «Линдгрен Астрид»  

3.      Переглянути «Буктрейлер Міо, мій Міо» 


4.      Читати повість-казку «Міо, мій Міо» повністю; читати повість-казку «Міо, мій Міо» скорочено

5.      Прослухати аудіокнигу

6.      Ознайомитись із коротким змістом

7.       Переглянути художній фільм «Міо, мій Міо» 



Домашнє завдання. Опрацювати біографію А.Ліндґрен с.226-228 та текст повісті «Міо, мій Міо» с.228-236 підручника. Скласти стрічку часу життя та творчості письменниці. Надіслати фото виконаного завдання до 15.00 год. 22.04.2020

Немає коментарів:

Дописати коментар